16.1.12

16. ledna 2012 v 23:39 | cassie |  Float.
Krásný večer slečny...

omlouvám se za neaktivitu, už dlouho se přemlouvám, že se zase dám do svýho boje, půjdu do sebe a na plese ukážu všem, jak se to dělá.

Poslední dobou na jídlo kašlu, budu upřímná. Ale už mě to nebaví...

Navíc, když na týden vždycky vysadím HA (beru ji už asi rok a půl) tak mám 54kg. Další tři týdny, kdy ji beru mám 57-58kg. Je to možný? Že se dá z blbý antikoncepce přibrat během tří týdnu až 4kg? Dost trapný.

Jsem teď nemocná, snad se brzo uzdravím, abych se opět mohla ničit v posilovně.

Vaše snad už více aktivní Cassie.)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Quinn Morgendorffer Quinn Morgendorffer | Web | 17. ledna 2012 v 0:33 | Reagovat

Asi to bude tou antikoncepcí, ale někdo zase přirozeně hubne když má menstruaci, tak těžko říct. Jestli máš nízkohormonální, tak by to nemělo mít takový vliv.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama